כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

בת מצווה אצל הרשב"י הקדוש

"היום המאושר שלה – אצל רשב"י הקדוש!"

הילדה הקטנה גדלה ועכשיו היא עומדת בפתח ימי הנערות – גיל ההתבגרות. היום המסמל את המעבר מקטנות לגדלות הוא יום ההולדת של גיל 12 המכונה יום 'בת מצוה'. מילדה המקיימת מצוות רק כדי להתחנך בהם, היא הופכת לגדולה שיש לה חיבור עמוק לעם ישראל דרך התורה והמצוות.

אתם מוזמנים להפוך את היום הזה, ליום משמעותי ביותר, ולחוויה ייחודית, מרגשת ורוחנית, שתטמיע חותם לכל חייה של בת המצוה.

כאן, בבית הרשב"י במירון, אנו מציעים לכם לערוך אירוע בת מצוה בקונספט חדשני וייחודי, ולהאיר את יום בת המצווה בחוויה של קדושה ומסתורין. זו חוויה שלא תשכח. חוויה שתלווה את נערת הבת מצווה ואת כל המשפחה לשנים רבות..

סמוך לציון הקדוש במירון, מקום שבו התגלה השפע של תורת הסוד הוא המקום שבו תוכלו לערוך את החגיגה. לשמוח בשמחה שלמה מלאה בהוד קדומים של מגלה תורת הזוהר הקדוש רבי שמעון בר יוחאי אשר פועלו ותורתו מרחפים להם מעל ההר שבקצהו ניצב הציון הקדוש.

 

מה זה בת מצוה אצל רשב"י

אירוע בת המצוה, הוא יום מרגש ביותר עבור ילדתכם. זהו יום מיוחד מאוד. ויש לכם אפשרות להפוך את היום הזה, מעוד יום בחייה של הנערה, ליום מיוחד במינו.

לצוות בית הרשב"י, ישנו ניסיון רב בעריכת אירועים אלו, והוא יעמוד לשירותכם על מנת לסייע לכם לתכנן חוויה בלתי נשכחת. בני משפחת אור הרשב"י, אשר זוכים לקבל את האולם ללא כל תמורה, יכולים לאפשר לעצמם לקיים אירוע ברמה גבוהה ולבוא בראש שקט למירון, לאירוע 'בת מצוה' שלא ישכח!

 

להזמנת אירוע בת מצווה במירון לחצו כאן











    אנחנו כאן כדי לעזור לכם

    זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

    חייגו:

    1700-55-80-80