כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

מסע 'אור הקבלה' בין תחנות חייו של הרשב"י

מכאן יצא אור העולם!

 

מי הוא רבי שמעון בר יוחאי עבורכם?

לאחר המסע בין תחנות חייו, תקבלו זווית חדשה וייחודית על כוחו ופועלו של רבי שמעון בר יוחאי, שהביא עד היום רבבות ניסים וישועות על עם ישראל כולו. 

במסע החוויתי והמרתק, נצעד בכל תחנות חייו של הרשב"י, נכיר מעט את דמותו ונתחבר לכוח הניסים שלו.

 

מוכנים לצאת למסע?

את המסע הזה לא נתחיל בבית שבו נולד רשב"י, או אפילו לא בבית המדרש שבו למד. המסע יחל בנקודה ההיסטורית שבה רבי שמעון בר יוחאי הפך למגלה תורת הסוד. במערה אליה נמלט רבי שמעון ובנו רבי אלעזר מאימת הרומאים. מערה שבה שהה שנים רבות ובה נתגלו לו סודות רבים. המערה שוכנת ביישוב פקיעין שבצפון. במערה זו זכה רבי שמעון בר יוחאי לגילוי ספר הזוהר ולמפגש קבוע עם אליהו הנביא. בתום הסיור במערה נסייר בבית העתיק בפקיעין ונחווה את האווירה של פקיעין העתיקה.

עם תום הביקור בפקיעין נעשה את הדרך אל מערת האידרא השוכנת בין צפת למירון. במערה הקדושה גילה רבי שמעון בר יוחאי לתלמידיו את כל הסודות שהרשו לו מן השמים לגלות. במקום זה אף יצאה נשמתו בטהרה. לימים, מאיר תורת הקבלה האר"י הקדוש, ישוב אל המערה וילמד בה את תורת הקבלה וסוד הספירות הקדושות והנעלמות.

במערה נלמד קטע מתורת הזוהר הקדוש וכתבי האר"י כדי להרגיש מעט מהתחושות שחשו התלמידים הקדושים, ששתו ממעיין החיים היא תורת הסוד והקבלה שבזכותה עתידים ישראל להיגאל.

אחרי שנרגיש את עמוק המסתורין שבמערה נעלה מירונה. שם נלמד על תחנות חייו של רשב"י, מקומות שבהם השפיע שפע של רחמים וניסים עצומים על העולם כולו. 

משם, נעלה לציונו הקדוש, המקום בו נטמן, ונבקש מרבי שמעון בר יוחאי שהשפע הגדול שזיכנו לקבל במסע בתחנות חייו, ילווה אותנו לאורך השנה כולה. 

המסע כולו, מלווה על ידי מדריכים מקצועיים המותאמים לקהל היעד, כיבוד עשיר במהלך הנסיעה ואוטובוסים חדשים וממוזגים. לאורך המסע, יתקיימו מספר תחנות עצירה, של ניגון וזמר. כל מסע שכזה ילווה על ידי רב או רבנית בהתאמה, שיעניק מימד רוחני וייחודי למסע המיוחד בגליל. 

וזה עוד לא הכל! 

המסע כולו יתועד, יצולם, וישלח לכם כמזכרת בסיום יום המסע, בכדי שתוכלו להתרגש עוד זמן רב מהמסע המיוחד. 

המסע בין תחנות חייו של רשב"י מתאים מאוד לוועדי עובדים, ארגונים, צוותי הוראה, בתי ספר, מפגשי חברה ותרבות וכטיול מאורגן לכל קהל-יעד!

יצוין, כי צוות מרכז המורשת 'אור הרשב"י'  מומחה בהתאמת האירוע לתקציב שלכם, כאשר ניתן לערוך סיור ללא כל תמורה, ולהפתיע את חבריכם או העובדים באירוע רוחני של פעם בחיים שלא ישכח מהם זמן רב!

 

לתיאום תאריך למסע 'אור הקבלה' – בין תחנות חייו של רשב"י הקדוש לחצו כאן

 

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

חייגו:

1700-55-80-80