כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

סעודת הודיה אצל רשב"י הקדוש

אומרים תודה לרשב"י

זכיתם לנס וישועה? גם אתם רוצים לבוא למירון ולהודות לרשב"י על הניסים והנפלאות?

הגעתם למקום הנכון!

זה עשרות בשנים, שהר מירון מלא וגדוש בסיפורי ישועות, ורבים הם הרוצים לעלות למירון, להודות לרשב"י על חסדיו הרבים ועל הניסים העצומים.

שנים רבות, שהדבר היה מורכב ולא נוח. 

לאור פניות הציבור, החליטו בבית הרשב"י להרים את הכפפה, ולאפשר קיום אירועי סעודת הודיה בבית הרשב"י, באולם מפואר, תוך שימת לב עד לפרטים הקטנים, כדי שלכם יישאר רק להזמין את בני המשפחה. 

 

מה זה סעודת הודיה אצל רשב"י? 

חוויתם נס יוצא דופן. נולד לכם בן בשעה טובה ומוצלחת. הייתה לכם תקופה קשה שלאחריה הגיע הישועה. התרחש לכם נס במשפחה. שנים אתם מתפללים ומייחלים להגיע ליום הזה, להודות לצדיק על הישועה הגדולה. 

כעת הגיע הזמן להודות!

בבית הרשב"י, באולם מפואר, אתם מוזמנים סביב שולחנות ערוכים, לומר בקול רם את תפילת "נשמת כל חי". תפילת ההודיה המסוגלת. ברגעים הנעלים הללו, שערי השמיים נפתחים. זה הזמן לפעול עוד ועוד ישועות גם עבור בני המשפחה שטרם זכו לנס. יש במשפחה רווקה שלא זכתה לעמוד תחת החופה? הזמינו אותה! יש לכם מכרים שבמשך שנים ממתינים לילדים? הזמינו אותם! השכנים שלכם צריכים תפילה לנחת מהילדים? שריינו עבורם מקום באירוע שלכם. 

כי באירוע הזה, החיים שלהם ושלכם הולכים להשתנות!

באירוע ההודיה, ישתתפו יחד עמכם בל"נ מניין של עשרה ממקובלי הישיבה, עטורים בטליתות, לאחר שעות ארוכות של תיקונים וטבילה במקווה. הם יברכו אתכם באופן פרטי על כל הזקוקים לישועה. 

יצוין, כי צוות ההפקה מומחה בהתאמת האירוע לתקציב שלכם או ללא עלות כלל, כאשר תוכלו לקבל את האולם ללא כל תמורה, להודות לרשב"י על הניסים והחסדים העצומים. 

 

להזמנת אירועי סעודת הודיה שלא תשכחו לעולם בהר מירון לחצו כאן











    אנחנו כאן כדי לעזור לכם

    זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

    חייגו:

    1700-55-80-80