כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

שבע ברכות אצל הרשב"י הקדוש

מעוניינים להעניק לחתן ולכלה מתנה ייחודית? אתם מוזמנים לערוך שמחת 'שבע ברכות' באולם המפואר של בית הרשב"י במירון. 

המנהג הוא, ששבעת הימים שלאחר יום הנישואין, מוקדשים כולם לחתן ולכלה, כימי חול המועד, שבהם ממשיכים לשמוח בשמחת החג. בכל ערב מימי 'שבע ברכות' מקיימים לזוג הצעיר סעודת מצווה, שלאחריה מברכים את הזוג בשבע הברכות.

בעקבות הביקוש הרב, החליטו בבית הרשב"י, לאפשר לפחות אחת לשבוע, לקיים באולמי בית הרשב"י סעודת שבע ברכות, לזוגות שנישאו זה עתה. 

 

מה זה שמחת שבע ברכות אצל רשב"י?

תשכחו מכל מה שידעתם על שמחת שבע ברכות, כי האירוע הזה, יתן משמעות עמוקה לחיים המשותפים של בני הזוג, שזה עתה הקימו בית בישראל. 

האירוע יחל בסיור אישי ופרטי לבני הזוג בבית הרשב"י, סביב הסודות הכמוסים ביותר. הזוג יזכה לתפילה מיוחדת במערת האידרא ההיסטורית, וכן לסיור מיוחד ב'היכל התהילים', 'היכל הזוהר' ו'חדר המשיח'. הזוג יזכה להדליק את 'נר הרשב"י הקדוש', ולהשתתף בתיקון מיוחד לילדים ושלום בית.

כאן, סמוך לקברו של רשב"י, במקום שמשלב קסם של עבר עם הווה מפואר, תערכו את סעודת השבע ברכות ותוסיפו ממד רוחני לחוויה הקדושה של הנישואין. כאן ליד הציון הקדוש תחוו חוויה משמעותית שתותיר רושם רב על החברים והמשפחה ששמחים עם בני הזוג חוויה בלתי נשכחת, פתיחה מושלמת לזוגיות מוצלחת.

יצוין, כי צוות ההפקה מומחה בהתאמת האירוע לתקציב שלכם, כאשר תוכלו לקבל את האולם ללא כל תמורה, ולבוא בראש שקט למירון, לשמחת השבע ברכות המרגשת בחייכם!

 

להזמנת אירועי שבע ברכות במירון לחצו כאן











    אנחנו כאן כדי לעזור לכם

    זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

    חייגו:

    1700-55-80-80