כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

ברית אצל הרשב"י הקדוש

"בָּרוּךְ הַבָּא: בָּרוּךְ הַנִּימּוֹל לִשְׁמוֹנָה"

נולד בן בשעה טובה ומוצלחת. השמחה כה גדולה. ההתרגשות בשיאה. רגע השיא של הולדת הבן, יתרחש ביום השמיני. אז יזכה להיכנס בבריתו של אברהם אבינו עליו השלום, לזכות לכרות ברית עם הקב"ה, ולהיקרא בשם יהודי.  

הזוהר הקדוש מרחיב רבות על מעלת היום הגדול של ברית המילה, וכך הוא כותב (בתרגום חופשי): "בוא ותראה, שבזמן שמלים את האדם וגוזרים את הערלה ושולחים אותה החוצה, באותה השעה הסיטרא אחרא (השטן) מקבל את החלק שלו כקרבן ונשבר ולא יכול לשלוט על האדם ולקטרג עליו, ועולה ונעשה סנגור לפני הקב"ה". דברים אלו של רבי שמעון בר יוחאי בספר הזוהר מלמדים אותנו על הכוח שיש בברית המילה להפוך את הרע לטוב, את הסבל לישועה ואת הצרות לנחמה.

אנו מזמינים גם אתכם, להיות בין הרבים שכבר זכו, לקיים את אירוע ברית המילה בקונספט ייחודי במרומי הר מירון, סמוך לציונו של רשב"י. לכם נותר רק לשריין טווח תאריכים מסתמן, ולעדכן אותנו יום אחרי הלידה על תאריך יום הברית. את כל השאר אנחנו נעשה. 

 

מהי ברית מילה אצל רשב"י?

בהיכל בית הרשב"י במירון, הוקם אולם אירועים ייחודי, על מנת לאפשר קיום שמחת ברית מילה בצורה המושלמת ביותר. צוות הפקת האירוע, ירכיב עבורכם את האירוע המושלם, שיתאים עבורכם ועבור האורחים שלכם. 

ברית מילה אצל רשב"י, מתחילה בהיכל ישיבת המקובלים, לאחר לימוד ספר הזוהר. אבי הבן המאושר, יזכה לישב במקום של כבוד בהיכל הישיבה, ולזכות ללמוד את ספר הזוהר בצוותא עם ראש ישיבת המקובלים ועם חכמי הקבלה, כשהרך הנימול, יזכה לשמוע באוזניו הטהורות אמרי פי קודש.

באותה השעה ממש, באולם המפואר של בית הרשב"י, יעמלו על הכנת סעודת המצווה, הכל על מנת שהאורחים שלכם, יהנו מכל רגע באירוע המיוחד. 

עם כניסתו של הרך הנימול לאולם האירועים, יחל תיקון מיוחד וסדר לימוד זוהר ליום הברית, כשברקע יתנגנו ניגוני רגש באווירה שתפרוט על מיתרי הלב. 

כסא של אליהו הנביא מיוחד במינו הוקם בהיכל בית הרשב"י. פיתוחי החותם של הכסא, הינם העתק מדויק של "כסא של אליהו" אשר היה מונח דרך קבע בבית הכנסת של האר"י הקדוש, ועליו היה יושב האר"י כסנדק בבריתות קודש. 

צוות ההפקה יסייע לכם לתכנן אירוע בתקציב שלכם, כאשר בני משפחת אור הרשב"י, אשר זוכים לקבל את האולם ללא כל תמורה, יכולים לאפשר לעצמם לקיים אירוע ברמה גבוהה, ולהפתיע את המשפחה המורחבת באירוע של פעם בחיים!

 

להזמנת אירועי ברית מילה במירון לחצו כאן

 











    אנחנו כאן כדי לעזור לכם

    זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

    חייגו:

    1700-55-80-80