כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

מהי סגולה, וכיצד היא יכולה לעזור לך?

לכל הסגולות

מהי סגולה, וכיצד היא יכולה לעזור לך?

אם הגעת לכאן, סימן שאתה מחפש משהו. לכולנו מזמנים החיים אתגרים וניסיונות. לעיתים, יש לנו תחושה, שיש לנו שליטה על חיינו. אנו מחליטים. אנו קובעים. אבל – ברגע אחד החיים יכולים להתהפך לנו, ואנו מרגישים את הצורך במשהו חזק – רוחני, שיסייע לנו להתרומם מהמקום שבו אנו נמצאים, ולשנות את מצבנו לטובה.

כמה פעמים בחיים אנו מוצאים את עצמנו חסרי אונים, ממתינים לישועה ומבינים שבלעדיה, לא נוכל להתקדם. אם זה בזיווג, בזרע של קיימא, בבריאות איתנה או בהצלחה בעסק. אנו חשים שאין לנו את הכוחות לעזור לעצמנו. אנו חייבים משהו חזק שיטלטל אותנו ויקדם אותנו. 

לעם ישראל, בשונה מאומות אחרות, ישנם סגולות מיוחדים המתאימים למצבים שונים של חיינו. לכוח הקבלה, יש את היכולת לסייע לנו, אם רק נדע להשתמש בכוח האיתן של חכמת הקבלה, נוכל לשנות את מצבנו מקצה לקצה, לשפר בעיות רבות בחיים, ולזכות בעתיד טוב יותר. 

וזה לא קל. התובנה הזו מגיעה אלינו לאחר שכבר ניסינו הכל. התפללנו, ביקשנו, רצינו, ייחלנו. ניסינו גם לעשות דברים שישפרו את מצבנו, אך מאומה לא עזר. הסתובבנו אצל טובי הרופאים, התייעצנו עם טובי היועצים, ניסינו לעשות כל השתדלות אפשרית. אך מאומה לא מתקדם. 

כאן בדיוק, נכנס המקום של כוח הקבלה. רבבות חבים את חייהם ואת האושר שלהם בחיים, לכוח חכמת הקבלה. 

דעו לכם, כי המקור של הסגולות ביהדות מגיע מתורת הקבלה. הזוהר הקדוש, אותו חיבר וכתב מקור השפע בעולם התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי, הינו ספר הקבלה הידוע והמפורסם בעולם כולו, אשר בו כתובים סודות רבים על עניין הסגולות ואיך הן משפיעות על גורל האדם. חלק מהסגולות המוכרות לנו כיום, נכתבו כבר בגמרא, לפני אלפי שנים על ידי התנאים ואמוראים הקדושים, ונעשו לאורך השנים על ידי גדולי המקובלים, בדורות אלו ובדורות עבר. 

איך הסגולה יכולה לשנות את החיים שלי?

בטח כולכם שמעתם על המושג "חסימה". לאדם יש את הרכב הכי משוכלל, אך הוא לא יכול לצאת מהבית, כי מישהו חסם לו את החניה. זהו אולי מושג מופשט מהעולם שלנו, אך הוא מסביר במידה רבה את כוחה של החסימה. יכול להיות לנו השפע הגדול המוכן לנו. הזיווג עוד רגע כאן. הפתרון למצב הבריאותי שלנו נמצא מעבר לאופק. עוד קצת, ונזכה לנחת מהילדים. השפע האלוקי רוצה לרדת אלינו, אך משהו חוסם אותו. מהו הדבר שחוסם אותנו? לא נדע לעולם! אולי זו תפילה מיוחדת שעלינו לעשות? אולי זה הסרת קללות או הסרת עין רעה? האם תיקון מיוחד יבטל את החסימה וישחרר את השפע הרוחני? מי יודע!

חכמי הקבלה, בחכמתם הרבה, תיקנו סגולות ותיקונים לכל מצב וצרה שהאדם נמצא, סגולות אשר מקורן בהררי קודש, ונכתבו במיוחד למצבים הללו. לאחר שבמשך מאות בשנים, במסורת שעברו ממקובל אחד למשנהו, דור אחר דור, נוסו הסגולות והתבררו ככאלו שיש בהם כוח ושפע רוחני עצמתי, גילו המקובלים את הסודות לעם ישראל, על מנת שיוכל להשתמש בהם בזמן קושי ומצוקה.

אך זאת עליכם לדעת! סגולות הקודש אינם משחק ילדים כלל וכלל! צריך לדעת לעשות אותם, ורק חכמי הקבלה, הלומדים את תורת הקבלה והוגים בספר הזוהר יום וליל, הם היודעים לכוון את כוונות הקודש, ולערוך את הסגולות באופן שיתאימו בדיוק למצב שבו אנו שרויים ולהביא את הישועה המיוחלת. 

האם בטוח שהסגולה תפתור לי את הבעיה?

גם בזאת, חשוב שתדעו: על מנת לזכות ולפעול ישועה, צריך להמשיך ולנסות בכל הכוח, ולהתעקש חזק על מנת לקבל את הישועה. המקובלים מתחייבים לעשות עבורכם כל מאמץ כדי לפעול למען הישועה שלכם. גם אם לא הצליח בפעם הראשונה, הם ינסו שוב ושוב, מכיוון כזה או אחר. כי כוחות הקבלה חזקים הם מאוד, וביכולתם להביא לכל אחד ואחת את הישועה. וב"ה נתבשרנו במשך השנים, על עשרות אלפים, אשר זכו לקבל ישועה מכוחות הקבלה של רבי שמעון בר יוחאי, ולזכות לאושר רב. 

אני מאוד רוצה שיעשו עבורי סגולה מיוחדת המתאימה למצבי. מה עלי לעשות??

אח יקר! אחות יקרה!

אם כבר ניסיתם הכל, ואתם מרגישים חסומים, אל דאגה. כאן, בישיבת המקובלים "אור הרשב"י" נעשה הכל בכדי לעזור לכם במצבכם. עד היום, זכינו לסייע למאות אלפים ללא גוזמא, להגיע לאושר אמיתי בחייהם. מי בזיווגים ומי ברפואה, מי בילדים ומי בהצלחה בעסק. והכל בסיעתא דשמיא ומכוח תורת הזוהר וסודות הקבלה. 

כאן, בהיכלא דרשב"י, יושבים המקובלים וממתינים לכם. לכם נותר רק לבקש. חכמי ומקובלי הישיבה, ההוגים בתורת הנסתר והזוהר מבוקר עד ליל, יערכו עבורכם את הסגולות הבדוקות ביותר, בהתאם למצבכם, והכל כאן בהיכלא דרשב"י, מקור השפע והישועה בעולם, כדי שגם אתם תזכו לישועה. 

כי גם לכם מגיע!

זקוקים לסגולה? רוצים עכשיו את הישועה?

היא ממתינה לכם ממש כאן

 

לחצו כעת על הלינק המצורף, והתחילו שיחה עם נציג הישיבה. 

אנחנו כאן כדי לעזור לכם

זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

חייגו:

1700-55-80-80