כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

מכון 'שנו מידותיי' - אור הרשב"י

להוצאת ספר הזוהר
סדרי התיקונים וסודות תורת הקבלה

ישיבת המקובלים אור הרשב"י הנחשבת כיום לסמכות הקבלית החשובה בעולם, הקימה מכון להוצאת ספרים בתורת הקבלה, וכן חוברות הסבר ותפילות מיוחדות לחבר את עם ישראל לסודות הקודש וסדרי התיקונים, בשפה ברורה השווה לכל נפש.

במכון 'שנו מדותי', שוקדים מקובלים וחכמים על הפקת ספרים וחוברות, גדושים ומלאים בסודות הזוהר הקדוש, הנערכים לכל ישועה הנצרכת לאדם. כחלק מחזון המכון, כל ספרי ההוצאה, עליהם שוקדים המקובלים במשך ימים ולילות, זמינים לכל דורש, להורדה דרך אתר "אור הרשב"י" בכל עת ובכל שעה.

מדי שנה בשנה, לקראת ההילולא של רשב"י, ולפני החגים זוכה עם ישראל לקבל חינם את חוברות וספרי הקבלה וסדרי התפילות והקמיעות המסוגלות לישועה, כך גם בבתי חולים ובבסיסי הצבא שם מחולקים הקמיעות והספרים חינם ללא עלות.

במכון לא התספקו רק באיסוף וליקוט החומרים מספרי הקודש, אלא הוסיפו דברי הסבר, ציטוטים נפלאים מהמקורות, והכל בשפה ברורה ונעימה, ובהשקעה אדירה. הכל על מנת להנגיש את כוח הזוהר הקדוש לכל יהודי ויהודי. באתר, תוכלו אף למצוא תפילות המתאימות לכל זמן ועת, בשילוב דברי הסבר.

המכון ערך עד היום למעלה מ-150 ספרים וחוברות והוא שוקד בכל עת על הוצאת והאדרת עוד ועוד ספרים וחוברות, בין היתר נוסח התיקונים הידועים למקובלים, היוצאים במהדורות מיוחדות למקובלי הישיבה.

הגדה של פסח

כוונות עבודת ליל הסדר

שלהבת אור הרשב"י

מאמרי אור הזוהר הקדוש מאמרי חסידות וקדמונים

תיקון היסוד

דברי חיזוק ותקווה בתורתו ובהנהגתו של התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי