כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

נר הרשב"י הקדוש

סגולת 'נר הרשב"י הקדוש'

 

'נר הרשב"י הקדוש' של רבי שמעון בר יוחאי, הוא סוד הקבלה עליו הבטיח רבי שמעון בר יוחאי שכל מי שיתפלל וידליק את 'נר הרשב"י הקדוש', הוא ימסור את נפשו למענו בשמים, עד אשר תגיע לו הישועה. הסיבה להבטחה הזאת היא כי במהלך חייו, היה רבי שמעון בר יוחאי מוכן למסור את חייו למען עם ישראל והוא לחם נגד הרומאים ברצון שלהם להשמיד את העם היהודי מבחינה רוחנית, ולכן התיקון הגדול שהוא הביא לעולם הוא תורת הקבלה שעד היום משפיעה עלינו, והיא מה שנותנת לו את הכוח הגדול להשפיע.

אחד הדברים הבולטים ביותר לכל מי שעולה לציון הקדוש הוא נר שדולק מעל הקבר. האר"י הקדוש ותלמידיו חידשו את מסורת הדלקת נר הרשב"י הקדוש מעל קברו, ומאז ועד היום הנר לא הפסיק לדלוק. בהדלקת נר הרשב"י הקדוש אמר האר"י "כי ביום ל"ג בעומר יושב רבי שמעון בשמים תחת כסא הכבוד ומברך ומושיע את כל השותפים בשמחתו והמדליקים נר לכבודו".

'נר הרשב"י הקדוש' דולק מעל קברו של רבי שמעון בר יוחאי במשך מאות שנים ללא הפסקה. מהשאריות של שמן זה מייצרים מקובלי ישיבת אור הרשב"י את נר הישועות במעמד מיוחד עם תפילה מיוחדת שחוברה במיוחד לפי סוגי הישועות השונות.

השילוב של השמן מהנר שדולק מאות שנים, יחד עם תפילות המקובלים וההבטחה של רבי שמעון בר יוחאי, הופך את הנר לסגולה הכי בדוקה ומנוסה בכל היהדות כולה.

בגלל שכל ישועה שאדם צריך מגיעה משורש אחר של הנשמה שלו, לכן במהלך תהליך ייצור הנר, המקובלים עושים עליו תיקון מיוחד שכולל תפילות והדלקת נרות וכתיבת קמיע מיוחד לישועה שאדם צריך: בזוגיות, בפרנסה, בשלום בית, בבריאות ובמזל טוב.

בכל שנה אנו מקבלים אלפי טלפונים ומכתבים של אנשים שסגולת נר הרשב"י הקדוש עזרה להם למצוא אהבה, לחבוק תינוק בפעם הראשונה ולראות ישועות גדולות מעל לדרך הטבע.

בספר 'בצל החכמה' כתב: שהמקובלים הם יודעים את סוד הנרות הקדושים ויודעים לכוון את הכוונה הנכונה בכל נר ונר. על ידי הדלקת הנרות הם זוכים לישועה ולגילוי סודות נשגבים מעולמות העליונים. 

רוצים גם אתם לפתוח עבורכם את שערי הרחמים? מהרו עוד היום והזמינו את 'נר הרשב"י הקדוש' לכל ישועה שלה אתם זקוקים, והצטרפו לאלפים שכבר זכו!

 

לפרטים על הסגולה הקדושה לחצו כאן ועברו לווצאפ עם נציג

לשיחת טלפון עם נציג חייגו: 1700-55-80-80

נגן וידאו

סיפורים של אנשים שנושעו

להשארת שמות לתפילה השאירו פרטים

שלחו לנו הודעה בוואטסאפ
או התקשרו אלינו 1700-55-80-80 נציגנו ממתינים לכם