כתבו לנו
פייסבוק
תרומה לרשב"י

בר מצווה אצל הרשב"י הקדוש

הבן או הנכד חוגגים בר מצווה בקרוב?

מזל טוב!

הגעתם למקום הנכון!

במרומי הר מירון, באוויר הצלול של מושבי הגליל, הנכם מוזמנים לקיים אירוע של פעם בחיים, שיותיר רושם על חתן הבר מצווה לכל החיים!

כל אחד מאתנו מחפש לעשות משהו ייחודי. אירוע שכמותו לא היה. יום מיוחד שכולם יזכרו, ושלא יישכח לעולם. יש שעושים אירוע באולמות מפוארים, בר בופה מושקע וייחודי, אחרים יעדיפו גן אירועים מנקר עיניים, ויש שיוסיפו תזמורת שכמותה לא נראה…

אנו מזמינים אתכם, להתחבר למקור הישועות של רשב"י, ולהפיק לחתן בר המצווה אירוע קסום, עם קונספט ייחודי, סביב תורתו של רשב"י, באולמי הפאר של בית הרשב"י.

 

מהו בר מצווה אצל רשב"י?

יום בר המצווה, הוא היום המיוחד ביותר בחייו של כל נער מתבגר. יום שבו הוא הופך מנער לאיש. גיל מיוחד שמחייב את הנער במצוות. הוא יכול להשלים מניין. להניח תפילין. הוא הופך לחלק מעם ישראל. ודווקא ביום הזה, יש משמעות עמוקה לחגיגת יום הבר-מצווה סמוך ונראה לציון הקדוש של הרשב"י, ברוח עצי הגליל, כשריח של קסם תורת הסוד באוויר.

וזו לא רק האווירה. חתני בר המצווה של רשב"י, זוכים ליום מיוחד ומרומם, שייחרט בלבם לנצח.

היום המיוחד יחל בשעת בוקר, עת יגיעו ההורים והמשפחה לתפילה בהר מירון, כשהנער יזכה להניח תפילין לראשונה בחייו, ויזכה לברכתם של מקובלי הישיבה הצדיקים. אם יום הבר-מצווה יצא בימים שני וחמישי, בהם ספר התורה פתוח, יזכה חתן בר המצווה לעלות לתורה בהיכל הישיבה, ולקרוא את פרשת בר המצווה שלו מתוך ספר תורה עתיק, שנשתמר למעלה מ-500 שנה בהיכל הרשב"י.

כיאה וכראוי לחתן בר המצווה, הוא יזכה להדרכה אישית ומקצועית, על תהליך הכנת התפילין, כתיבת הקלף והכנסתה אל תוך בתי התפילין, כל זאת על ידי סופר מומחה. הנער אף יזכה לכתוב אות בספר התורה של רשב"י, מתנה שלה זוכים אך ורק חתני בר המצווה!

בבית הרשב"י, ישנו צוות הפקה מקצועי, העומד לשירותכם, כשמטרתו היא להעניק לכם ולחתן בר המצווה, את האירוע שלא יישכח, עם כל הפרטים הקטנים, שיעשו את האירוע לגדול ומרכזי. יצוין, כי צוות ההפקה מומחה בהתאמת האירוע לפי הצרכים שלכם ויסייע לכם בתכנון האירוע. כך תוכלו להפתיע את המשפחה המורחבת ובפרט את חתן בר המצווה, באירוע של פעם בחיים!

שימו לב! ההרשמה לאירועים הקרובים הולכת ומסתיימת, מהרו לשריין עבורכם את תאריך בר המצווה. 

 

להזמנת אירועי בר מצווה במירון לחצו כאן











    אנחנו כאן כדי לעזור לכם

    זקוקים לייעוץ? מתקשים בקבלת החלטה גורלית? תפילות בעת צרה, הדלקת נרות, סגולות וברכות לכל תחומי החיים

    חייגו:

    1700-55-80-80